ΜΕΝΟΥ
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πληροφορίες Αποστολής

Χρέωση Μεταφορικών Cava Rokos

  • Courier

Παραδίδουμε με Courier σε 1-2 εργάσιμες μέρες για τις μεγάλες πόλεις και για νησιά και κάποιες άλλες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος

Κιλά

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Φιάλες

               

Χρέωση

3€

4€

5€

6€

7€

8€

9€

10€

11€

12€

13€

14€

15€

16€

17€

18€

19€

Ενδεικτικά η κάθε φιάλη είναι περίπου 2 κιλά

Αντικαταβολή είναι 2,50€

  • Ιδία μέσα

Παραδίδουμε στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας κατόπιν συνεννόησης δωρεάν για εμπορεύματα αξίας 30€ και πάνω.

  • Μεταφορική

Για μεγάλου όγκου και βάρους αποστολές το πιο συμφέρον είναι το πρακτορείο μεταφορών. Η δυνατότητα αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για αυτό το μέσο

Κιβώτιο

1

2

3

Παλέτα

Φιάλες

12

24

36

-

Μεγάλες πόλεις

9€

18€

27€

40€*

Δυσπρόσιτες

15€

30€

45€

60€*

*ενδεικτικές χρεώσεις

Για μεγάλες ποσότητες επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βρούμε τον κατάλληλο τρόπο αποστολής

  • Παραλαβή από το κατάστημα

Για όλες τις παραγγελίες υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα χωρίς επιβάρυνση καθώς θα πρέπει να υπάρχει και διαθεσιμότητα.

Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα σας ενημερώσουμε με email για να την παραλάβετέ.

Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα για 1 εβδομάδα και μετά θα ακυρωθεί.

Το ωράριο λειτουργίας είναι:

Δευτ - Σάβ: 10:00 - 14:30 & 18:00 - 23:00

Κυριακή: 18:00 - 23:00
ΑΠΟ 1/7 ΕΩΣ 30/8 ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΛΕΙΣΤΑ

Οι καθυστερήσεις για παράδοση δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αποζημιωθούν από την εταιρεία ούτε επιτρέπουν την ακύρωση της παραγγελίας.  Αν ο χρόνος παράδοσης υπερβεί το διάστημα του ενός μηνός και τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί παρόλο που ο πελάτης δήλωσε τη σωστή διεύθυνση παράδοσης, τότε η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί και ο πελάτης να αποζημιωθεί με το συνολικό ποσό πληρωμής του χωρίς να έχει οποιαδήποτε άλλη απαίτηση για αποζημίωση ή ζημία που θεωρεί πως έχει υποστεί.  Εξαιρούνται περιπτώσεις παραγγελιών με ειδικά προϊόντα που ο πελάτης έχει ενημερωθεί για την καθυστέρηση και έχει συναινέσει σε αυτήν, καθώς και οι περιπτώσεις λανθασμένης δήλωσης στοιχείων παράδοσης.

Η εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις που οφείλονται στη λανθασμένη δήλωση στοιχείων παράδοσης και στοιχείων επικοινωνίας από την πλευρά του πελάτη.  Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δεν δικαιούται να εγείρει θέμα ακύρωσης της παραγγελίας και η παραλαβή τους εναπόκειται σε περαιτέρω συνεννόηση του πελάτη με την εταιρεία παράδοσης.

Κατά την παράδοση των εμπορευμάτων, εναπόκειται στον πελάτη να ελέγξει την κατάσταση των εμπορευμάτων και να ενημερώσει άμεσα τον υπάλληλο της εταιρείας παράδοσης για τυχόν κατεστραμμένα προϊόντα ή προϊόντα που λείπουν στο ανάλογο δελτίο που θα του παρασχεθεί.  Επίσης οφείλει εντός 2 ημερών να ενημερώσει την εταιρεία περί της δήλωσης καταστροφής ή απώλειας προκειμένου να αποζημιωθεί για τα εν λόγω προϊόντα. Είναι ευλόγως κατανοητό πως ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τα προϊόντα από τη στιγμή που αυτά του έχουν παραδοθεί