Ακυρώσεις Παραγγελιών – Επιστροφές προϊόντων –Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). H δήλωση υπαναχώρησης, πρέπει να αποσταλεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία θα του διαβιβάσει πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.
Για να τηρήσει ο πελάτης την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλει την δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής του, πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Επίσης, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο πελάτης στείλει πίσω τα προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 7 ημερών. Ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το cavarokos.gr θα πληροφορηθεί την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά προκειμένου να διαπιστώσει ότι παραμένουν στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθεί ο πελάτης έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Η εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση και τα χαρακτηριστικά των αγαθών.
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). H δήλωση υπαναχώρησης, πρέπει να αποσταλεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία θα του διαβιβάσει πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.
Για να τηρήσει ο πελάτης την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλει την δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής του, πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Επίσης, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο πελάτης στείλει πίσω τα προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 7 ημερών. Ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το cavarokos.gr θα πληροφορηθεί την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά προκειμένου να διαπιστώσει ότι παραμένουν στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθεί ο πελάτης έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Η εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση και τα χαρακτηριστικά των αγαθών.